Stem voor Europa op 6 juni - stem GroenLinks-PvdA

Verdriedubbel je stem

Motiveer je familie en vrienden!

Kom in actie

We kennen allemaal wel mensen die zich, net als jij, druk maken over de wereld om zich heen. Deze verkiezingen bepaalt de opkomst meer dan ooit wie de macht krijgt in Europa: de progressieve partijen óf radicaal-rechts. We moeten dus met zo veel mogelijk mensen naar de stembus gaan. Help het je vrienden en familie herinneren en stuur ze een appje. Of doe een stemoproep op je socials met de hashtag #StemVoorEuropa!

Verdriedubbel je stem

Wie vraag jij mee op donderdag 6 juni?

Stuur een appje

Gebruik de appjes hieronder om door te sturen naar vrienden en familie. Je kunt ze nóg persoonlijker maken door toe te voegen waarom deze verkiezingen voor jou belangrijk zijn.

Voor de wereldverbeteraar

Verdriedubbel je stem

Voor diegene die alles vergeet

Voor wie altijd 'druk-druk-druk' is

Het idee

• Bedenk 3 vrienden, familieleden, of collega’s die jouw waarden delen en vraag ze om te gaan stemmen.
  • Stuur ze naar groenlinkspvda.nl/ik-stem. Dan helpen wij het ze te herinneren.
  • Of help ze hier zelf mee door ze de verkiezingsdag in hun agenda te laten zetten, of af te spreken samen te gaan.

Waarom het werkt

Uit onderzoek blijkt dat als vrienden elkaar aansporen om te stemmen, het veel beter werkt dan wanneer een politieke partij dat doet. Ook weten we dat als de stemdag in je agenda staat en je een plan hebt (dus waar en hoe laat je gaat stemmen), dat echt werkt om uiteindelijk in het stemhokje te staan. Als onze 80.000 leden ieder drie mensen naar de stembus krijgen, maken we een enorme impact.

Stem voor Europa op 6 juni - stem GroenLinks-PvdA

Verdriedubbel je stem!

Je kunt gaan stemmen over:

De Europese verkiezingen zijn in Nederland op donderdag 6 juni 2024