Huis-aan-huizen in Tilburg met Esmah Lahlah

Kom in actie

Het kan. Een eerlijker Nederland, een vrij en veilig Europa, een schone aarde – het kan écht. Maar het lukt niet zonder jou.

Stemmen, stemmen, stemmen op 6 juni

Op donderdag 6 juni zijn de Europese verkiezingen. Een ontzettend belangrijke dag – maar toch is de opkomst meestal laag. Wij gaan dat veranderen, en we hebben jouw hulp daarbij nodig. Want wie kan jouw vader, vriendin of sportleraar beter overhalen om te gaan stemmen dan... JIJ?

Verdriedubbel je stem
Kom in actie

Word lid van onze partijen

Een sociaal, groen en eerlijk Nederland. Als lid van de PvdA en GroenLinks help je om onze idealen waar te maken. Want: hoe groter de partijen, hoe meer we voor elkaar krijgen. Wil jij ook meepraten over de koers van onze beweging? Sluit dan nu aan!

Ik word lid
Kom in actie

Deel waar jij voor staat

Ben je op zoek naar dé manier om jouw vrienden en familie naar de stembus te krijgen? Wordt voor gezorgd. Kijk rond in onze voorraad en kies welke visual jij nodig hebt.

Aan de slag
Kom in actie

Meld je aan als vrijwilliger

GroenLinks-PvdA kan in Europa groter worden dan de PVV. Maar dat lukt alleen met jouw hulp. In het laatste weekend gaan we massaal langs de deuren. Op de dinsdag, woensdag en donderdag voor de verkiezingen staan we op tientallen stations en drukke plekken flyers uit te delen. En weet je: het is superleuk om te doen. Meld je aan, jouw lokale afdeling neemt contact met je op.

Ik doe mee

Word (dubbel)lid van GroenLinks en de PvdA

poster samen kan het Frans Timmermans

Samen kan het: een eerlijk, groen, en sociaal Nederland. Een land waarin je rond kunt komen van je loon en iedereen mee kan doen. Een Nederland waarin we elkaar kunnen vertrouwen. En een samenleving waarin iedereen niet alleen gelijkwaardig is, maar waarin je ook zo wordt behandeld.

Je wordt al lid vanaf € 2 per maand. Kom dus in actie en sluit je aan bij onze beweging!

Kom in actie

Doneer aan de campagne - iedere euro telt!

Voor het eerst in een lange tijd is er kans op echte verandering. Samen kunnen we kiezen voor een sociaal, groen, en eerlijk Nederland. Daarbij hebben we jullie hard nodig!

Hoe meer mensen doneren, des te sterker we ons geluid kunnen laten horen. Help je ook mee?

Applaudisserende mensen met GroenLinks-PvdA banners achter zich.

Blijf op de hoogte

Wij sturen je graag al het nieuws over ons programma, onze kandidatenlijst en de campagne. Geen spam, wel politieke updates.