Bas Eickhout tijdens het Klimaatcollege

Kom naar de boeklancering van Bas Eickhout Kom naar de boek-
lancering van Bas Eickhout

👉 LET OP: dit evenement zit vol, je kunt je niet meer aanmelden!

Onze lijsttrekker voor de Europese verkiezingen Bas Eickhout heeft een nieuw boek: Groen Realisme, de internationale strijd voor een radicaal andere economie.

Op donderdag 11 april presenteert hij het boek in boekhandel Broese. Klimaatactivist Hannah Prins neemt het boek in ontvangst, en jij kan erbij zijn!

In de politiek wordt het woord ‘realistisch’ vaak gebruikt om aan te geven dat je vooral niet visionair en vooruitstrevend moet zijn. Maar wat betekent dat ‘realisme’? We liggen niet op koers om de klimaatdoelen te halen. Laat staan dat we op weg zijn om onze economie binnen de grenzen van onze planeet te brengen. Tegelijkertijd is er een groeiend verzet tegen de huidige klimaatambities. Het is daarom tijd dat we het over een radicaal andere boeg gooien.

In dit boek laat Bas Eickhout zien hoe Europa een omslag moet maken om tot een rechtvaardige en groene samenleving te komen die voor iedereen werkt.

Meld je snel aan, want er is maar beperkt plaats!

📅 Donderdag 11 april, 18:00 – 20:00 (inloop vanaf 17:30)

📍 Boekhandel Broese (Oudegracht 112b, Utrecht)